Pogoji poslovanja

POGOJI POSLOVANJA

Pogoji poslovanja so namenjeni opredelitvi prodajnih pogojev med prodajalcem in kupcem. Pogoji poslovanja spletne trgovine Office Shoes (v nadaljevanju spletna trgovina) so sestavljeni v skladu z veljavno zakonodajo, predvsem Obligacijskim zakonikom ter Zakonom o varstvu potrošnikov. Pogoji poslovanja so objavljeni na spletnem naslovu spletne trgovine in so vselej dostopni. Pogoji poslovanja so podvrženi spremembam, zato se kupcu predlaga, da jih prebere ob vsakem nakupu. Za posamezna naročila veljajo pogoji, ki so objavljeni v času oddaje naročila.


PRODAJALEC


Prodajalec je pravna oseba, ki preko spletne trgovine prodaja izdelke kupcu.  

Podatki prodajalca:

SHOEBOX Alpe-Adria trgovina d.o.o.
Slovenska vas 4C
8261 Jesenice na Dolenjskem
Matična številka: 8187711000
Davčna številka: SI 24261980b

Sodni register: SRG 2018/15061
E-pošta: info@shoebox.si
Telefon: 070 644 479

KUPEC

Kupec je vsaka oseba, fizična ali pravna, ki opravi nakup preko spletne trgovine na način kot je to določeno s Pogoji poslovanja.


SPLOŠNO

S Pogoji poslovanja se urejajo razmerja med prodajalcem in kupcem glede pogojev in načina naročila, cen izdelkov, pogojev in načina plačila, garancije in pogojev uporabe blaga, pogojev dostave in drugih podatkov ter glede odstopa od pogodbe.

Pogodba o prodaji med prodajalcem in kupcem se šteje za sklenjeno v trenutku, ko prodajalec potrdi naročilo oz. mu pošlje elektronsko sporočilo o potrditvi prejema naročila.

Pogodba sklenjena na daljavo, bo shranjena znotraj družbe Shoebox Alpe-Adria d.o.o. ter bo dostopna potrošniku.

Nakup in dostava blaga je možno le na območju Republike Slovenije.

Z nakupom preko spletne trgovine se kupec strinja s Pogoji poslovanja ter potrjuje, da je le-te prebral in razumel. Pogoji poslovanja so sestavni del prodajne pogodbe. Z nakupom kupec izjavlja, da je v sladu z zakonom starejši od 18 let ter, da mu ni odvzeta poslovna sposobnost. Kupec je dolžan podati popolne, točne in resnične podatke, ki so potrebni za obdelavo naročila.

Prodajalec si pridržuje pravico, da brez predhodnega obvestila spremeni določbe Pogojev poslovanja, ponudbo izdelkov, cene izdelkov ter druge podatke in vsebino Spletne trgovine, zato jo je kupec dolžen prebrati ob vsakem nakupu.

Prodajalec ne prevzema nobene odgovornosti za škodo, ki bi nastala na napravah, ki omogočajo dostop do spletne trgovine ter podatkih na teh napravah ob obisku spletne trgovine v kolikor je ta nastala kod posledica protipravnih dejanj tretjih oseb, računalniških virusov in drugih podobnih vzrokov za katere prodajalec ni odgovoren.


POGOJI NAKUPA

V obrazec za prijavo uporabnika je kupec dolžen vpisati popolne, točne in resnične osebne podatke.

Ponudba prodajalca je objavljena v spletni trgovini, ob vsakem izdelku so navedene njegove lastnosti in cena.

Izbira želenega izdelka se opravi s shranjevanjem izdelka v košarico s klikom na povezavo “V košarico”. V kolikor kupec naroči izdelek, ki je v času obdelave naročila že bil prodan bo prodajalec stopil v stik s kupcem ter se dogovoril o nadaljnjih  možnih korakih (vračilo plačanega zneska, kasnejša dobava blaga).

V košarici se nahajajo vsi izdelki, ki jih je kupec izbral za nakup, z njihovo ceno in skupnim zneskom nakupa.


PROMOCIJSKE KODE

Prodajalec lahko izvaja akcijsko prodajo s pomočjo promocijskih kod. Promocijske kode so določene kombinacije alfanumeričnih znakov, ki kupcu omogočajo uveljavljanje določenega popusta. V kolikor je določen minimalen znesek nakupa, tedaj se bo vrednost popusta upoštevala pri najdražjem izdelku v košarici.


NAČINI PLAČILA

V spletni trgovini Office shoes je mogoče izbrati naslednje načine plačila:

-    po povzetju pri čemer dostavo opravlja naš pogodbeni partner DPD d.o.o.,
-    s kreditno kartico (American Express, Diners, Discover, MasterCard, VISA),
-    z debetno kartico (Maestro).

Ne glede na vrsto nakupa ali način plačila, bo račun za nakupljeno blago dostavljen s paketom z kupljenim blagom.

Plačilo s kreditno oz. debetno kartico

Vsa plačila bodo izvedena v evrih. Zaračunan znesek na kreditni kartici se pretvori v lokalno valuto po tečaju združenj kreditnih kartic.

Vnos in prenos osebnih podatkov in podatkov o številki kreditne kartice je zaščiten z najvišjimi varnostnimi standardi, ki jih zagotavlja sistem WSPay za spletno avtorizacijo kreditnih kartic v skladu z zahtevami izdajatelja kartic in blagovnih znamk kartic ter standardom PCI DSS. Avtorizacija in plačilo s kreditnimi karticami se opravlja prek sistema WSPay za avtorizacijo in plačilo s karticami v realnem času.

WSPay je varen sistem spletnega plačevanja, plačila se izvajajo v realnem času s kreditnim in debetnim karticam ter drugimi plačilnimi metodami. WSPay kupcu in trgovcu zagotavlja varen vpis in prenos vnesenih podatkov o kartici, kar potrjuje PCI DSS certifikat, ki ga ima WSPay. WSPay uporablja 256-bitni šifrirni SSL certifikat in kriptografski protokol TLS 1.2 kot najvišjo stopnjo varovanja podatkov pri vpisu in prenosu podatkov.


DOSTAVA

Dostavo naročeniga blaga opravlja dostavna služba DPD. Naročeno blago bomo odpremili v roku 5 delovnih dni, razen za izdelke znamk Hunter, CAR in Palladium, ki bodo odpremljeni v roku 15 delovnih dni. Priporočljivo je, da kupec zaradi lažje izvedbe dostave ob naročilu poda tudi svojo telefonsko številko.

Za naročila v vrednosti nad 60,00 EUR je dostava brezplačna, za vsa ostala naročila strošek dostave znaša 3,50 EUR (z DDV).

V kolikor kupec z enim naročilom naroči več kod en izdelek, se bo strošek dostave obračunala samo enkrat. V kolikor je kupec z enim naročilom naročil več izdelkov in je vsaj eden izdelek takšen za katerega prodajalec ponuja brezplačno dostavo, bo prodajalec celotno naročilo dostavil brezplačno.


CENE

Vse cene so izražene v EUR in vključujejo DDV. Stroški dostave niso vključeni v ceno izdelkov. Navedene cene veljajo v trenutku oddaje naročila kupca oziroma so veljavne cene tiste cene, kot so bile veljavne v času, ko je oddano naročilo prejel informacijski sistem ponudnika.

Cene veljajo v primeru plačila z zgoraj navedenimi načini plačila, pod navedenimi pogoji ter le za nakup v spletni trgovini in se lahko razlikujejo od cen v poslovalnicah Office shoes.

Prodajalec si prizadeva zagotoviti ažurne in točne podatke, kljub temu se lahko zgodi, da je podatek o ceni napačen. V tem primeru, ali v primeru, da se cena izdelka spremeni med obdelavo naročila, bo prodajalec omogočil odstop od nakupa.

Popusti ter promocijske kode se praviloma ne seštevajo.


ODSTOP OD POGODBE

Potrošnik ima pravico, da v roku 14 dni od prejema izdelka odstopi od pogodbe, ne da bi mu bilo treba navesti razlog za svojo odločitev. V navedenem roku mora potrošnik obvestiti prodajalca o svoji odločitvi, da odstopa od pogodbe. Svojo odločitev potrošnik sporoči na e-naslov prodajalca info@shoebox.si. Obrazec za odstop od pogodbe oz. menjavo blaga je na voljo tukaj.

Potrošnik mora v 14 dni po odstopu od pogodbe  po pošti vrniti  nerabljeno in nepoškodovano blago s priloženo kopijo računa vrniti v originalni embalaži na naslov prodajalca SHOEBOX Alpe-Adria trgovina d.o.o., Dvorana A, Šmartinska cesta 152, 1000 Ljubljana. 
Stroške vračila blaga nosi kupec.

Potrošnik odgovarja za zmanjšanje vrednosti blaga, če je zmanjšanje vrednosti posledica ravnanja , ki ni nujno potrebno za ugotovitev narave, lastnosti in delovanja blaga.


V primeru, da je paket poškodovan, v njem manjka vsebina ali kaže znake odprtja, mora kupec sprožiti postopek reklamacije pri dostavni službi. Skupaj bomo poskrbeli, da bo reklamacija rešena v najkrajšem možnem času.

Prodajalec bo najkasneje v roku 14 dni od  prejema obvestila o odstopu od pogodbe in pod pogojem vračila izdelka, kupcu vrnil kupnino. Prodajalec bo kupcu vrnil kupnino na enak način plačila kot jo je ta plačal.

MENJAVA BLAGA

V kolikor kupec želi, lahko zamenja kupljeni izdelek v spletni trgovini za drugo velikost ali drugi model z isto ali višjo ceno. Menjavo blaga lahko kupec opravi tako, da kupec pošlje prejeto blago skupaj z izpolnjenim obrazcem za menjavo blaga na naslov prodajalca, SHOEBOX Alpe-Adria trgovina d.o.o., Dvorana A, Šmartinska cesta 152, 1000 Ljubljana ter hkrati obvesti prodajalca na e-poštni naslov, da želi menjavo. V sporočilu mora navesti vse podatke naročila in opredeliti blago za katerega želi menjavo. Stroške vračila nosi kupec.

Obrazec za odstop od pogodbe oz. menjavo blaga je na voljo tukaj.


STVARNA NAPAKA

Potrošnik lahko uveljavlja svoje pravice iz naslova stvarne napake, če o napaki obvesti prodajalca v roku dveh mesecev od dneva, ko je bila napaka odkrita. Potrošnik mora v obvestilu o napaki natančno opisati napako in prodajalcu omogočiti, da stvar pregleda.
Prodajalec ne odgovarja za stvarne napake na blagu, ki se pokažejo potem, ko mineta dve leti, odkar je bila stvar izročena.

Napaka je po Zakonu o varstvu potrošnikov stvarna:

-    če blago nima lastnosti, ki so potrebne za njeno normalno rabo ali za promet;
-    če blago nima lastnosti, ki so potrebne za posebno rabo, za katero jo kupec kupuje, ki pa je bila prodajalcu znana oziroma bi mu morala biti znana;
-    če blago nima lastnosti in odlik, ki so bile izrecno ali molče dogovorjene oziroma predpisane;
-    če je prodajalec izročil blago, ki se ne ujema z vzorcem ali modelom, razen če je bil vzorec ali model pokazan le zaradi obvestila.


Potrošnik, ki je pravilno obvestil prodajalca o napaki, ima pravico od prodajalca zahtevati, da:
-    odpravi napako na blagu ali vrne del plačanega zneska v sorazmerju z napako ali
-    blago z napako zamenja z novim brezhibnim ali
-    vrne plačani znesek.


REKLAMACIJA

V kolikor blago nima lastnosti, ki jih je prodajalec izrecno obljubil, če je prodajalec poslal napačne izdelke, v napačni količini, barvi ali blago kako drugače odstopa od kupčevega naročila, potem kupec blago reklamira. Obrazec za reklamacijo lahko kupec prevzame tukaj.


PRITOŽBE IN SPORI

Prodajalca zavezuje pozitivna zakonodaja o varstvu potrošnikov ter se prizadeva učinkovito reševati pritožbe in spore.  Ponudnik mora v 5 delovnih dneh potrditi, da je prejel pritožbo in kupca obveščati, o poteku postopka. Ponudnik se zaveda, da je bistvena značilnost potrošniškega spora, vsaj kar zadeva sodno reševanje, njegova nesorazmernost med ekonomsko vrednostjo zahtevka in stroški, ki nastanejo pri reševanju samega spora. To je tudi glavna ovira, da potrošnik ne sproži spora pred sodiščem. Zato se ponudnik prizadeva po svojih najboljših močeh, da se morebitni spori rešijo sporazumno.

Izvensodno reševanje potrošniških sporov

Skladno z zakonskimi normativi prodajalec ne priznava nikakršnega izvajalca izvensodnega reševanja potrošniških sporov kot pristojnega za reševanje potrošniškega spora, ki bi ga potrošnik lahko sprožil v skladu z Zakonom o izvensodnem reševanju potrošniških sporov.
Skladno z uredbo (EU) št. 524/2013 Evropskega parlamenta in Sveta o spletnem reševanju potrošniških sporov ter spremembi Uredbe (ES) št. 2016/2004 in Direktive 2009/22/ES.

Prodajalec objavlja elektronsko povezavo na platformo za spletno reševanje potrošniških sporov (SRPS). Platforma je na voljo potrošnikom tukaj.

 

PRAVILA ZA ZAŠČITO ZUNANJIH PODATKOV IN INFORMACIJE O OBDELAVI PODATKOV

Sestavni del pogojev poslovanja so tudi Pravila za zaščito zunanjih podatkov in informacije o obdelavi podatkov, ki si jih preberite tukaj.

 

UPORABA ANONIMNEGA UPORABNIŠKEGA ID-JA (PIŠKOTKA) IN STRATEGIJA SPLETNEGA SVETILNIKA (“WEB BEACON”)

Informacije o piškotkih na naši spletni strani so dosegljive tukaj.

 

DEFINICIJE, PIKTOGRAMI IN USTREZNE PISNE OZNAKE GLAVNIH SESTAVNIH DELOV OBUTVE

 


Jesenice na Dolenjskem, 2.9.2018

X