Pogoji poslovanja – fizične trgovine
Pogoji poslovanja v fizičnih poslovalnicah Office Shoes:
- Cene so napisane ob razstavljenih artiklih, vključujejo DDV in so izražene v EUR.
- Kupljeno blago zamenjamo za druge artikle v enaki ali višji vrednosti, v roku 365 dni od nakupa. Pogoj, da opravimo zamenjavo je, da je blago nepoškodovano, nenošeno in v originalni nepoškodovani embalaži. Priložen mora biti račun, ki dokazuje nakup blaga prek podjetja Shoebox Alpe-Adria d.o.o..
- Vračilo kupnine za brezhiben izdelek ni mogoče.
- V kolikor želite, da račun izdamo na podjetje (na davčno številko), prodajalca o tem obvestite preden se račun izda. Naknadni popravki niso mogoči.
- Prodajalec vas pri plačilu z bančno kartico lahko prosi za identifikacijo z osebnim dokumentom.
- V skladu z uredbo o ravnanju z embalažo in odpadno embalažo (Uradni list RS ŠT. 35/17), plastične nosilne vrečke niso na voljo brezplačno. Cena plastične in papirnate vrečke znaša 0,30 €.
- Izdelek lahko reklamirate v zakonsko predpisanem roku, skladno z veljavnim Zakonom o varstvu potrošnikov (ZVPot-1).
- Reklamacija je mogoča ob predložitvi računa in reklamiranega izdelka v kateri koli poslovalnici podjetja Shoebox Alpe-Adria d.o.o.. V kolikor računa nimate, se na nas obrnite z drugim dokazilom o nakupu (slip, izpis iz banke).
- Pohvale ali pritožbe sprejemamo pisno po pošti na naslov Shoebox Alpe-Adria d.o.o., Vodovodna cesta 109, 1000 Ljubljana, ali na elektronski naslov info@shoebox.si