Pogosto zastavljena vprašanja

 

Pogosto zastavljena vprašanja


• Kakšni so stroški dostave?

Dostava je brezplačna za vsa naročila.


• Kdaj lahko pričakujem dostavo naročenega blaga?

Naročeni izdelki, bodo dostavljeni v najkrajšem možnem času. Izdelke, katerih je zaloga v Sloveniji, boste prejeli v roku 3 - 5 delovnih dni. Za izdelke, ki se nahajajo v centralnem skladišču v tujini, pa je predvidena dostava 7 - 10 delovnih dni. V času praznikov in med vikendi se rok dostave za čas dela prostih dni podaljš. Rok dostave ni zajamčen in je lahko v določenih primerih zaradi opravičljivih razlogov daljši.

 

• Nisem prepričan/a, da bom v času prihoda dostavne službe doma. Kaj naj storim?

Naročeno blago vam lahko dostavimo tudi na naslov vašega delovnega mesta ali katerikoli drugi naslov. Potrebno je le, da tega navedete kot naslov za dostavo ob naročilu blaga.

 

• Cena naročenega proizvoda s spletni trgovine se je spremenila v obdobju od trenutka naročila do trenutka dostave. Katero ceno moram plačati?

Naročeni proizvod vedno obračunamo po ceni, ki velja v trenutku naročila.


• Pomotoma sem naročil napačen model oz. velikost proizvoda. Kaj naj storim?

Prosimo vas, da nas o napačnem naročilu čimprej obvestite, po možnosti v roku 24 ur na info@shoebox.si.  V svojem obvestilu navedite podatke svojega naročila ter podatke o željenem modelu oz. velikosti.

 

• Imam dodatna vprašanja, kje lahko dobim odgovor?

Za vaša vprašanja smo vam na razpolago preko e-pošte na naslovu info@shoebox.si ter na telefonski številki 070 664 377 .

 

X